Garmin 760 a mapy

Vše co se týká železa značky Garmin.

Garmin 760 a mapy

Odeslatod Anonymous » 06.12.07 13:09 (Čt)

Potřebuji radu jak fungují mapy v Garminu 760.
Koupil jsem Garmin 760 s předinstalovanou mapou City Navigator Europe NT 2008. V krabici byl nalepen štítek s registračními kódy pro mapu TOPO Czech v. 1.20 - tu jsem si stáhl a vše je OK. Neboli v Garminu mám TOPO Czech 1.20 a Europe NT 2008.

Nainstaloval jsem si do PC MapSource 6.13.5 a tady jsem trošku zabloudil. Podařilo se mi jej nainstalovat a propojit s Garminem tak, že v MapSourcu mám mapy Atlas ČR10R v6 a Topo Czech v. 1.20.

A teď dotaz - jak můžu dostat mapu City Navigator Europe NT 2008 do PC a používat v MapSourcu a jak dostat mapu Atlas ČR10R v 6 z PC do Garminu.

V balení přístroje nebyly média s mapami a brouzdám po internetu, studuju manuály a nedaří se.
Prosím o pomoc, pánové z Garminu mi neodpověděli.
Děkui, Zdenek
Anonymous

Re: Garmin 760 a mapy

Odeslatod Path » 06.12.07 15:40 (Čt)

Mapu lze do PC nainstalovat z instalačního média, které se ale k navigacím s přeinstalovanou sadou map z finančních důvodů už nedodává. Instalační soubory pro TOPO Czech i ATLAS 10R lze stáhnout z webu garmin.cz. Bohužel, mapu CNEU NT 2008 stáhnout nikde nelze a v současnosti ani není možné toto instalační médium zakoupit. To bude k dispozici až po novém roce. Z GPS nelze mapu do PC instalovat.

Poznámka: Každý majitel TOPO Czech je v současnosti oprávněn stáhnout a instalovat rovněž produkt ATLAS 10R. Odemykací klíč k této mapě je generován společně s klíčem pro TOPO Czech na stránce http://www.garmin.cz/unlock.

Do GPS se mapové podklady z PC exportují prostřednictvím aplikace MapSource. Před exportem je nutné v MapSource zadat všechny odemykací klíče pro konkrétní GPS přijímač (Pomůcky > Odemknout mapy). Následně pomocí „Nástroj Mapa“ vybrat oblasti jednotlivých map, které mají být do GPS exportovány, připojit GPS k PC a klepnout na tlačítko „Odeslat do zařízení“.